|
Yeah!!!

finally i m discharged.

the 2 days when i was in hos,

i was restricted from eating.

i felt that the docter was torturing me. lol

although i was injected dont know wad medicine

that make me sleep,

but i feel the pain untill i wake up.

i was suffering during the scope.

luckily i m fine now =D

but now stomach still often pain. .zz


今天又偷偷望了她,

一眼吗?

应该不只吧!

看了心很痛,

可却还是一直想看! 

好怀念你的一切,

好久没听到你声音了! 

甲:算咯

乙:算鸟算鸟

甲 :哪有那么多鸟啊?

乙: 你那边就有一只了嘛

你真的好可爱!

可我再也无法看见你可爱的那一刻了,

你已属于别人!

我们的爱,

过了就真的不再回来吗?

有时我真的不想再遇见你,

因为一遇到你,

我的心就开始痛了,

可我却不舍得。

担心你,

在乎你,

想念你,

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

属于我的早就属于我的了,

不属于我的永远都不会属于我的!

我在写什么啊?

唉!

心情好差!!

加油!


0 comments: